7 תשובות
כל הכבוד :)
כן מאוד גאים בך. על האומץ שלך זה כבר וואו.
אני גאה בך, ואתה צריך להיות גאה בעצמך! תמיד עדיף וודאות בחיים!
בטח שגאה בך!! צריך מלא אומץ בשביל לשאול דבר כזה. ואתה לא יכול לחזות את התשובה, גם אם זה לא ילך, הכל בסדר. עוברים את זה3>
שואל השאלה:
אנונימי
כל הכבודד
כןן כל הכבוד