10 תשובות
נכון
jk לול אל תפרשי אני אתגעגע
זה בגלל האיסלום נכון?
אני אפרוש איתך
לא
לאף אחד לא היה אכפת שאני פרשתי , זה היה כואב-
אנונימית
^נראה שלא פרשת
אני כן פרשתי די שתקו אני מחכה שיענו לי על שאלה ואף אחד לא עוזר פה!
אנונימית
חזרת בסוף ישש ש ש ש ש ש