9 תשובות
כי זו מדינה יהודית.
כי אנחנו גרים במדינה יהודית
זה לא נישואים גאים זה נישואים אזרחיים באופן כללי
מותר להתחתן כאן רק דרך רבנות
את ספציפית לא הולכת לשנות את זה משנים את זה כמו כל חוק
המערכת המשפטית והחוקית בישראל של הנישואין מנוהלת על ידי הרבנות
ועל פי הרבנות זה אסור
מדינה יהודית
זה לא שזה לא חוקי, מאיפה הבאת את זה?
זה אסור על פי התורה, ולכן יש חתונה אזרחית.
אם כן יאפשרו חתונה גאה, זו פגיעה בדת.
אנונימית
כי אנחנו גרים במדינה "דמוקרטית". בפועל אנחנו גרים במדינת הלכה שקבוצה קטנה של אנשים מחזיקים בביצים את הפרה החילונית שמביאה להם מיסים :)
את צודקת
זה ממש דפוק שזה עדיין לא חוקי וזה ממש לא הוגן
זו לא מדינה יהודית זו מדינה לעם היהודי חיים פה גם מוסלמי ונוצרים וזה לא הגיוני שכל זוג שרוצה להנשא גאים והטרו כאחד לא יוכלו בגלל חוק מטומטם שנועד כגי לשמור את הדתיים רגועים