13 תשובות
ברור
המדינה הזאת היא חיי ולהיות יהודיה עוד יותר
המדינה הזאת היא חיי ולהיות יהודיה עוד יותר
ברור שגאה
כן, מאוד גאה.
אין על עם ישראל המאוחד שלנו!
אין על עם ישראל המאוחד שלנו!
לא גאה תאמת
ברור, אם לא הייתי יהודיה מי היה רב איתי 24/7 אם לא הפלסטינים
לא גאה
יש קהילות יותר קטנות אז זה יותר מיוחד להיות הם?
יש קהילות יותר קטנות אז זה יותר מיוחד להיות הם?
^ זה לא אותו דבר.
אתה לא מהקהילות הקטנות יותר.
אתה לא מהקהילות הקטנות יותר.
הוא אמר מתוך 7.9 מיליארד רק 15 מליון יהודים
אז אם יש שבט של 200 אנשים זה הרבה יותר מיוחד לא? לפי ההגיון הזה
אז אם יש שבט של 200 אנשים זה הרבה יותר מיוחד לא? לפי ההגיון הזה
^ בסדר אבל הוא לא שאל על אחרים הוא שאל עלינו
אבל אני שואל אותו
כמובן
אני לא באה להטיף או משהו אבל קצת בושה שאתם לא גאים בזה שאתם יהודים
דבר ראשון אלוהים בחר אותנו מכל העמים שהיו שם ושמר רק אלינו
דבר שני הביא לנו את ספר התנך ולוחות הברית
דבר שלישי נתן לנו מדינה יפייפיה וקדושה!!! (וכבירת מדינה את ירושלים!!)
דבר רביעי כל מלחמה שלנו עד היום אנחנו מנצחים!! אחרי שהאו ם הכריז על מדינת ישראל הערבים באו וניסו לרצוח אותנו!!! כי הם חשבו שאנחנו חלשים ותראו מה זה לא רק שניצחנו אותם בהסכם המקורי של 1947 הם קיבלו 83% מהשטח של מדינת ישראל ואנחנו רק 17% ובסוף לא רק שניצחנו גם לקחנו להם שטח!!!
ודבר חמישי שרדנו את השואה!!! בזכות יכולת ההישרדות שיש לנו מכיוון שכל העולם שונא אותנו!!!(חוץ מחסידי אומות העולם) כולם שונאים אותנו!!!! למה כי שרדנו את השואה ושתיים כי יש לנו מדינה חזקה ומפותחת!!!! וגם כי יש לנו הרבה מאוד המצאות משוכללות(אנחנו יודעים בחוכמה רבה,חלקנו לא כולם)
אז כן אני גאה להיות יהודייה!!
דבר ראשון אלוהים בחר אותנו מכל העמים שהיו שם ושמר רק אלינו
דבר שני הביא לנו את ספר התנך ולוחות הברית
דבר שלישי נתן לנו מדינה יפייפיה וקדושה!!! (וכבירת מדינה את ירושלים!!)
דבר רביעי כל מלחמה שלנו עד היום אנחנו מנצחים!! אחרי שהאו ם הכריז על מדינת ישראל הערבים באו וניסו לרצוח אותנו!!! כי הם חשבו שאנחנו חלשים ותראו מה זה לא רק שניצחנו אותם בהסכם המקורי של 1947 הם קיבלו 83% מהשטח של מדינת ישראל ואנחנו רק 17% ובסוף לא רק שניצחנו גם לקחנו להם שטח!!!
ודבר חמישי שרדנו את השואה!!! בזכות יכולת ההישרדות שיש לנו מכיוון שכל העולם שונא אותנו!!!(חוץ מחסידי אומות העולם) כולם שונאים אותנו!!!! למה כי שרדנו את השואה ושתיים כי יש לנו מדינה חזקה ומפותחת!!!! וגם כי יש לנו הרבה מאוד המצאות משוכללות(אנחנו יודעים בחוכמה רבה,חלקנו לא כולם)
אז כן אני גאה להיות יהודייה!!
באותו הנושא: