8 תשובות
למה שיהיו לך?
לא למה שיהיו?
לא נראה לי..
לא
אם אני לא טועה יש. אני לא בטוחה לגבי זה אבל ראיתי סיפור על משפחה שהבן נפטר בצבא ונשארה רק בת יחידה אז לא נתנו לה תפקיד מסוכן מידי . צריך לברר
^אבל זה נלווה לזה שאחיה נפטר ושואלת השאלה לא כצבה משהו על זה אז לא נראה לי אבל שווה לברר
הדבר היחיד זה שאם את רוצה ללכת לקרבי ההורים שלך צריכים לאשר כי את הבת היחידה שלהם
באותו הנושא: