6 תשובות
שאת לא צריכה להיות חברה שלהן.
או שתגידי להן שזהממש מציק לך ושיפסיקו עם זה.
או שתגידי להן שזהממש מציק לך ושיפסיקו עם זה.
שהן חברות חרא חברות ביטחון שמורידות אותך כדי להעלות לעצמן נא לנתק קשר הם נחשוץ
וואו יש לי כזאת חברה אבל אני תמיד אומרת לה שתקי קוטלת אותה בחזרה ואז היא מבינה שלא מתאים לי הצורת דיבור שלה ומפסיקה
אנונימית
תנסי להרחיב את מעגל החברות שלך. מי שאת באמת חשובה לה לא צריכה לשפוט אותך לפי איך שאת מתאפרת או מתלבשת.
שואל השאלה:
הן די החברות היחידות שלי
והן לא הכי טיפוס של שיחות עומק
הן די החברות היחידות שלי
והן לא הכי טיפוס של שיחות עומק
אנונימית
מכירה
מוקפת ב'חברות' כאלה
ובמצב שלך
את תמיד יכולה להרחיב את מעגל החברים שלך
למשל אני חייתי באותו מצב כמוך במשך שנים עד שלפני חצי שנה התחלתי להיות ידידה של כאלו שבגלל לא החשבתי אותן כאופציה
ואיכשהו הכרתי הרבה בנות מהשכבה שלי
תמיד תגידי להם שלא מתאים לך שהן מדברות ככה ושיסתמו
שיבחנו שהן לא אמורות להתנהג ככה ותכירי חברות חדשות כי את מסוגלת לזה
מוקפת ב'חברות' כאלה
ובמצב שלך
את תמיד יכולה להרחיב את מעגל החברים שלך
למשל אני חייתי באותו מצב כמוך במשך שנים עד שלפני חצי שנה התחלתי להיות ידידה של כאלו שבגלל לא החשבתי אותן כאופציה
ואיכשהו הכרתי הרבה בנות מהשכבה שלי
תמיד תגידי להם שלא מתאים לך שהן מדברות ככה ושיסתמו
שיבחנו שהן לא אמורות להתנהג ככה ותכירי חברות חדשות כי את מסוגלת לזה
באותו הנושא: