7 תשובות
כן
תגיע לה את כל זה בפנים .
ותבקשי סליחה בסוף...
ותבקשי סליחה בסוף...
מכירה את זה טוב מידי ומקרוב מידי.
תתרחקי ומהר!!
תתרחקי ומהר!!
שואל השאלה:
על מה לבקש סליחה
על זה שאני סופגת הכל? על זה שאני רק מרימה לה והיא מורידה אותי כל היום?
על מה לבקש סליחה
על זה שאני סופגת הכל? על זה שאני רק מרימה לה והיא מורידה אותי כל היום?
אנונימית
אני הייתי מנסה לדבר איתה קודם לפני שהייתי מתרחקת
שואל השאלה:
היא לא בן אדם שאפשר לדבר איתו על הדברים האלה.. כשמישהו אומר לה משהו שלא מוצא חן בעיניה היא מתחילה ויכוח שנמשך לנצח ובאמת שסיוט להתווכח איתה
היא לא בן אדם שאפשר לדבר איתו על הדברים האלה.. כשמישהו אומר לה משהו שלא מוצא חן בעיניה היא מתחילה ויכוח שנמשך לנצח ובאמת שסיוט להתווכח איתה
אנונימית
בכל זאת, תנסי לדבר איתה ותזהירי שאם תמשיך ככה תתרחקי ממנה
באותו הנושא: