8 תשובות
הכל נהיה קטן כששמים משקפיים , תלויי במספר נראלי . לפחות לי זה ככה
ובהצלחה לך עם המשקפיים (;
שואל השאלה:
יש לי בעין אחת מספר 1 ובשנייה חצי ויש לי צילינדר
מה הקשר בין הכל?
ותודה (:
אוקיי אמ אצלי זה ממש גבוה ... שש וחצי בימין ושבע בשמאל , אבל בלי צילנדר
לא יודעת כל כך מה הקשר , אבל ככה זה , כששמים משקפיים הכל יותר קטן .
גם מי שיסתכל על העיניים שלך כשאת עם משקפיים יראה שהן נהיות קטנות יותר
שואל השאלה:
חח מגניב
אם אתה עם צילינדר / מספר גבוה טבעי שזה יהיה ככה. אני חושבת שאיך שאתה רואה עם המשקפיים זה הגודל האמיתי כי בסופו של דבר המשקפיים גורמים לתיקון באיך שאתה רואה
עדשות מינוס מקטינות וממקדות. את תראי דברים רחוקים יותר חד אבל יותר קטן, ככה עובדת העדשה. בעדשות מגע זה הרבה פחות מורגש מאשר במשקפיים.
שואל השאלה:
):
מה הקשר מטומטמת ? קצת להירגע עם הדיבור אחותי .
גם אני עם משקפיים וזה ככה .
במקום לענות פה על שאלות , תלמדי לדבר לאנשים (;
באותו הנושא: