6 תשובות
אם את "חייבת" למצוא אותו היית צריכה לפנות אליו במקום סתם לצלם אותו כמו לא יודעת מה.
אנונימית
תשלחי תמונה
דיי בטוח שלא תיפגשו יותר אז פשוט תבקשי ממנו את האינסטגרם מקסימום זה יהיה מוזר והוא ישכח מזה
אנונימי
שואל השאלה:
הכל היה ממש מהר והייתי עם המשפחה אז כאילו לא הייתה ככ דרך.
הכל היה ממש מהר והייתי עם המשפחה אז כאילו לא הייתה ככ דרך.
אנונימית
שואל השאלה:
אני הכי סטוקרית בעולם חיפשתי בכל מקום ואני לא מוצאת
אני הכי סטוקרית בעולם חיפשתי בכל מקום ואני לא מוצאת
אנונימית
תחפשי בגוגל lens את התמונה שלו אם יש לו אינסטגרם או פייסבוק אולי זה ימצא
אנונימי
באותו הנושא: