5 תשובות
רק מי שלא מחוסן
מי שלא התחסן
מי שלא מתחסן.
כל מי שאין לו 2 מנות חיסון ומעלה
אם יש למישהו מנה אחת או לא מחוסן בכלל חייב להיכנס לבידוד
אם יש למישהו מנה אחת או לא מחוסן בכלל חייב להיכנס לבידוד
מי שלא עשה 2 מנות חיסון.
באותו הנושא: