4 תשובות
שואל השאלה:
כיאילו אני יכולה גם לשבת עם צלחת של אוכל פשוט להזיז עם המזלג כיאילו אין לי בו עניין ובעיקרון תמיד הייתי אוהבת לאכול וללכת עם חברות למסעדות וזה ועכשיו פשוט לא בא לי
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אחרי שאני אוכלת הרבה אני מרגישה לא טוב ומתחרטת
אנונימית
שואל השאלה:
נפשית ובא לי להקיא
אנונימית
שלום יקרה,
את משתפת שלאחרונה אוכל הפסיק לעניין אותן ואינך חשה רעב.. שלא לדבר על הצורך למתוקים בין הארוחות. החיים בתקופה שלנו גורמים לאנשים רבים, כנראה, סוג של קונפליקט - בין שפע האוכל הזמין והרצון להיראות רזה.. ואולי זה מה שאת חווה.

את מתארת באומץ רב את השינוי בתאבון אבל חשוב לציין ומרשים ביותר האחריות הרבה אותה את מפגינה - המחשבה אשר עולה בך שיתכן כי זה לא תקין וזו אולי תחילתה של הפרעת אכילה.

אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
הייתי רוצה להזמין אותך להאזין לפודקאסט בנושא הפרעות אכילה באתר שלנו.
https://sahar.org.il/eating-disorders/

תוכלי גם לפנות למרכז המידע להפרעות אכילה, אולי שם ידעו לספק לך מידע מקצועי בנושא הפרעות אכילה.
טלפון - 074-7556136

בנוסף, אם תרצי להמשיך ולשתף באנונימיות, אני מזמין אותך לצ'אט שלנו שם תוכלי לקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
מחכים לך אם תרצי בכך,
שלך,
מתנדב סה"ר.