12 תשובות
לא רק לך לכולם קשה
הלכתית? לא
לא, אם אלוקים צוה לשמור - אז יש ווחבוהלעשות זאת.

הקב"ה לא יתן משהו שאנחנו לא יכולים לעמוד בו.
אנונימי
זה מעולה.
אנונימי
גם לי קשה
אין שום דבר מעולה בלהמרות את פיו של מלך העולם, וברור שהתורה מייבת את כל היהדוים, כי זה משהו שכל העם קביל במעמד של כל העם ונשבע לשמור אותה.
אנונימי
^ולאן תתקדם אחרי 120 שנה אחרי שהנשמה תכרת על כל חילול חילול?
אנונימי
כן
לדעתי זה בסדר כי לא כל אחד חייב לשמור זה בסדר גמור כל אחד וההחלטה שלו
אנונימי
תלוי מאד מבחינת מי. בעיניי זה בסדר גמור, לעומת זאת בעיניי אדם דתי התשובה תהיה שונה. וכאן עולה השאלה- אתה דתי/מאמין ופשוט מתקשה לשמור את השבת או שבלאו הכי אתה אינך אדם מאמין ובמקרה כזה למה שזה לא יהיה בסדר.
לא
אבל אם אתה באמת מנסה ועושה תשובה אמיתית, השם מקבל אותך
לכולם יש נסיונות