9 תשובות
פעם כתבתי למחנכת שלי בשבת והיא לא שומרת והיא ממש התעצבנה עליי. תלוי אם הוא נחמד
המורים שלי לא עונים בשבת גם אם כותבים להם
עדיף שתכתבי במוצש
זה בסדר, אבל רק אם זה דחוף, אל תכתבי לו סתם משהו
לא , זה לא קשור שומר או לא שומר , זה לא מכבד כמו את לא היית רוצה שיפריעו לך בשבת ...אל תפריעי לאחרים
תרשמי במוצאש
עדיף לכתוב במוצאי שבת
לא.
תכתבי במוצאי שבת.
תחכי למוצאש
אצלי המורים לא עונים גם באמצע שבוע... תכתבי מקסימום תסנן או שתענה
אנונימית