18 תשובות
זה בגלל שאתה מקצוען
תאהב את עצמך כמו שאתה ותתלבש בצורה שעושה לך טוב זה הכי חשוב
אל תשים על אף אחד
אל תשים על אף אחד
אני חושבת שבחברה שלנו היום זה יחסית מקובל..הרבה עשו את זה לפניך והרבה יעשו את זה אחריך. לכל אחד יש את הסטייל שלו
יפה לפי דעתי
אנונימי
למה לא
מי עומד להגיד לו
לא נורמלי.
.
אנונימי
כן זה מוזר אבל נורמלי באותו זמן
כנראה שאתה הומו או טרנס לפי הדגל גאווה בפרופיל שלך באינסטגרם
כנראה שאתה הומו או טרנס לפי הדגל גאווה בפרופיל שלך באינסטגרם
אנונימי
נורמאלי, תהנה.
גם אם זה בעיניי אחרים לא נחשב "נורמאלי", זכותך ורצונך. תתגאה בכך :)
גם אם זה בעיניי אחרים לא נחשב "נורמאלי", זכותך ורצונך. תתגאה בכך :)
שואל השאלה:
ואני נמשך לשני המינים לא רק לצד אחד
אז בנות אתן חושבות שהייתן יוצאות עם מישהו כמוני?
ובנים אתם הייתם יוצאים עם מישהו כמוני?
מפחד שזה יגרום לי להשאר לבד לתמיד
ואני נמשך לשני המינים לא רק לצד אחד
אז בנות אתן חושבות שהייתן יוצאות עם מישהו כמוני?
ובנים אתם הייתם יוצאים עם מישהו כמוני?
מפחד שזה יגרום לי להשאר לבד לתמיד
כל אחד והטעם שלו מי שרוצה אותך יהיה איתך ביגלל האופי לא ביגלל הלבוש❤
לא. אתה עובר על איסור תורה מפורש "וְלֹֽא יִלְבַּ֥שׁ גֶּ֖בֶר שִׂמְלַ֣ת אִשָּׁ֑ה" (דברים כב, ה).
אנונימי
לא. האנונימי מעלי כבר ענה.
שואל השאלה:
האמת שגם הבסטי שלי שאלה אותי אותו דבר לפני כמה ימים..
אז באופן מפתיע לא. אני לא מרגיש את זה בכלל ולא מפריע לי בכלל גם אם הטייץ ממש צמוד
אין לי מושג למה ואיך אבל זה פשוט ככה חחח
האמת שגם הבסטי שלי שאלה אותי אותו דבר לפני כמה ימים..
אז באופן מפתיע לא. אני לא מרגיש את זה בכלל ולא מפריע לי בכלל גם אם הטייץ ממש צמוד
אין לי מושג למה ואיך אבל זה פשוט ככה חחח
איך אתה יכול לשים טיץ? לא נמחץ לך שם?..
חבל על הסבל שלך
חבל על הסבל שלך
אנונימית
שואל השאלה:
וחשבתי על משהו
יש לי דף אינסטוש שאני סתם מעלה לשם תמונות לא מושקעות של עצמי ואין לי ממש עוקבים שם זה סתם עמוד לעצמי bar240700
וחשבתי אולי להתחיל להעלות תמונות גם לפרופיל הרגיל שלי, אבל שם כן להשקיע באאוטפיטים ובעריכה יפה
מה דעתכם? כדאי לי? או שהתמונות שלי לא מחמיאות שם?
וחשבתי על משהו
יש לי דף אינסטוש שאני סתם מעלה לשם תמונות לא מושקעות של עצמי ואין לי ממש עוקבים שם זה סתם עמוד לעצמי bar240700
וחשבתי אולי להתחיל להעלות תמונות גם לפרופיל הרגיל שלי, אבל שם כן להשקיע באאוטפיטים ובעריכה יפה
מה דעתכם? כדאי לי? או שהתמונות שלי לא מחמיאות שם?
כן ברור מאמי תעשה מה שאתה אוהב.
אנונימי
באותו הנושא: