5 תשובות
שואל השאלה:
אני מעדיף לא להראות את השם
אני מעדיף לא להראות את השם
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני מעדיף פה
אז אני מעדיף פה
אנונימי
תפנה אליי בפרטי אם אתה רוצה :)
יום טוב
יום טוב
נתת דוגמא רעה כשאמרת שבנות מתלבשות יותר טוב ממך, לך ולהן יש סטייל שונה מאוד וזה שהן מתלבשות יפה לא אומר שגם אתה צריך.
תנסה להתלבש פשוט איך שאתה אוהב כי איך שאתה אוהב זה מיוחד לך ולא משלב אותך עם החברה בכלל.
תנסה להתלבש פשוט איך שאתה אוהב כי איך שאתה אוהב זה מיוחד לך ולא משלב אותך עם החברה בכלל.
אמרת לה שאתה לא רוצה שיראו את השם שלך אז הנה כמה אופציות: דבר ראשון, אתה מהמם, ואל תשתנה בשביל אף אחד. לגבי הלבוש והסטייל, כל אחד ומה שהוא אוהב, אבל לדוגמה אם אתה חושב שאתה לא מתלבש יפה, תנסה להתאים צבעים.
לדוגמה אתה לא יכול ללבוש חולצה ירוקה עם מכנס כחול, או ג'ינס כחול עם חולצה ירוקה, או שחור עם אפור , זה לא כזה מתאים. אבל אם אתה אוהב את זה תלבש מה שבא לך, אתה עוד קטן .
יום מהמם :)
לדוגמה אתה לא יכול ללבוש חולצה ירוקה עם מכנס כחול, או ג'ינס כחול עם חולצה ירוקה, או שחור עם אפור , זה לא כזה מתאים. אבל אם אתה אוהב את זה תלבש מה שבא לך, אתה עוד קטן .
יום מהמם :)
באותו הנושא: