5 תשובות
שואל השאלה:
אני מעדיף לא להראות את השם
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני מעדיף פה
אנונימי
תפנה אליי בפרטי אם אתה רוצה :)
יום טוב
נתת דוגמא רעה כשאמרת שבנות מתלבשות יותר טוב ממך, לך ולהן יש סטייל שונה מאוד וזה שהן מתלבשות יפה לא אומר שגם אתה צריך.
תנסה להתלבש פשוט איך שאתה אוהב כי איך שאתה אוהב זה מיוחד לך ולא משלב אותך עם החברה בכלל.
4AM
אמרת לה שאתה לא רוצה שיראו את השם שלך אז הנה כמה אופציות: דבר ראשון, אתה מהמם, ואל תשתנה בשביל אף אחד. לגבי הלבוש והסטייל, כל אחד ומה שהוא אוהב, אבל לדוגמה אם אתה חושב שאתה לא מתלבש יפה, תנסה להתאים צבעים.
לדוגמה אתה לא יכול ללבוש חולצה ירוקה עם מכנס כחול, או ג'ינס כחול עם חולצה ירוקה, או שחור עם אפור , זה לא כזה מתאים. אבל אם אתה אוהב את זה תלבש מה שבא לך, אתה עוד קטן .
יום מהמם :)
באותו הנושא: