16 תשובות
אני אוהבת שבנים לובשים פוטרים וטישרטס
להוסיף ג'קטים לעסקק
שים פוטר בצבע אפרסק לבן גינס סגיני ואייר גורדן אפורות. הקסם יפעל לבד
סגנון street
אני אוהבת
מעניין את העוץ לי שלה
אימו - ילד סנטר.
האמת שבייסיק
בייסיק כזה, לא באמת אכפת לי.. הלבוש שלו זה הדבר האחרון שמעניין אותי
בנים בדרך כלל לובשים בייסיק לא יותר מידי וזה נראלי סבבה אבל בכללי אלגנט זה אחד הדברים המושכים
תסמוך עליי

ג'ינס שחור, חולצה שחורה/לבנה, מעיל עור שחור, נעליים גבוהות שחורות, חגורה שחורה

אם אתה לובש צבע אחד אתה נראה גבוה יותר, ושחור תמיד מגניב

תוסיף טבעות כסף ושרשרת אם אתה אוהב, שעון מגניב, תגדל קצת שיער
אנונימי
מה אתה רוצה לעשות אותו ראפר
אנונימית
מה הקשר
אנונימי
https://pin.it/1qqirpf משהו כזה בערך
אנונימי
זה תלוי לאן לוקחים את זה
יש את החליפות כמו חליפות נייק קצר/ארוך זה לא משנה
או גינסים עם חולצה יפה או משהו
אני דווקא ממש אוהבת streetwear. תחפש בפינטרסט את זה ותמצא מלא כאלה. אפשר לקנות בגדים בסגון הזה בברשקה, pull&bear, h&m..
ואני אוהבת גם לבוש כזה של סקייטר
חולצה של חד קרן ומכנס משבצות