9 תשובות
שואל השאלה:
זה פחות אדום מהתמונה של השאלה, וזה לא עומד , הפסים שוכבים והם לרוחב. ובגב
זה פחות אדום מהתמונה של השאלה, וזה לא עומד , הפסים שוכבים והם לרוחב. ובגב
רק אומרת שסימני מתיחה זה לגיטימי לגמרי.
להרבה מאוד אנשים יש את זה וזה בעניי ממש יפה ואין סיבה להיות חסרי בטחון בגלל זה
להרבה מאוד אנשים יש את זה וזה בעניי ממש יפה ואין סיבה להיות חסרי בטחון בגלל זה
את צריכה ללמוד לאהוב את עצמך כמו שאת
שואל השאלה:
אני בן אם לא הבנתם. ויש דרך לטפל בזה?
אני בן אם לא הבנתם. ויש דרך לטפל בזה?
גם לי יש סימני מתיחה בבטן בגב וברגליים העליונות ואת צריכה לקבל את עצמך כמו שאת כי את הכי יפה בעולם
הא זה בן בכלל
שואל השאלה:
אבל אי אפשר לטפל בזה???זה ממש לא יפה לדעתי
אבל אי אפשר לטפל בזה???זה ממש לא יפה לדעתי
יש משחות תחפש באינטרנט זה יכול לעזור 3>
שואל השאלה:
לך זה עזר? ואתם יכולים להצמיד שזה יגיע לאנשים שאולי יש להם. אני ממש מבואסממזה
לך זה עזר? ואתם יכולים להצמיד שזה יגיע לאנשים שאולי יש להם. אני ממש מבואסממזה