8 תשובות
שורף את השיער
יקר
תריך לחדש כל חצי שנה
יקר
תריך לחדש כל חצי שנה
אנונימית
מכוער
תעשו מינוסים כמה שאתם רוצים, אני לא חושבת ששיער ישר זה דבר מעניין. זה משעמם ואין לזה אופי וזאת דעתי.
תעשו מינוסים כמה שאתם רוצים, אני לא חושבת ששיער ישר זה דבר מעניין. זה משעמם ואין לזה אופי וזאת דעתי.
אנונימית
נשירת שיער
השיער נהרס וניהיה יבש
השיער נהיה יבש
הברק עם הזמן נעלם
את צריכה לעשות כל כמה חודשים החלקה
נשירת שיער
הברק עם הזמן נעלם
את צריכה לעשות כל כמה חודשים החלקה
נשירת שיער
הורס את השיער,השקעה של הרבה זמן וכסף
וכשהשיער צומח זה חצי חלק וחצי שורשים מקורזלים וזה נראה לא ממש טוב..אז זה לטפל בזה באופן קבוע
ואם את רוצה להחזיר לשיער שלך ייקח זמן והשחיר יהיה חצי חלקל מטה וחצי לא בשורשים ובלמעלה חח
וזה גם לא יחזור להיות בדיוק כמו שהיה קודם
וכשהשיער צומח זה חצי חלק וחצי שורשים מקורזלים וזה נראה לא ממש טוב..אז זה לטפל בזה באופן קבוע
ואם את רוצה להחזיר לשיער שלך ייקח זמן והשחיר יהיה חצי חלקל מטה וחצי לא בשורשים ובלמעלה חח
וזה גם לא יחזור להיות בדיוק כמו שהיה קודם
כל בוקר זה שעות לסדר את זה..
אנונימי
זה הורס את השיער, כזה פשוט
שורף אותו, וגורף לנשיאה תעשו טובה לעצמכם ועל תעשו את זה
שורף אותו, וגורף לנשיאה תעשו טובה לעצמכם ועל תעשו את זה
אנונימית
באותו הנושא: