2 תשובות
תאמת שאם את עושה אצל מישהו טוב אז אין הרבה חסרונות חוץ מזה שצריך לעשות שורשים כל כמה חדשים וזה עולה דיי יקר
צריך לחדש והשיער הטיבעי שלך לא יחזור לקדמותו עד שתגדלי ותגזרי
באותו הנושא: