5 תשובות
יש קריטריונים ואם תענה עליהם אז אתה מאובחן
מתאבחנים אצל פסיכיאטר
פסיכיאטר
אוקיי
א. הולכים לפסיכיאטר, לא פסיכולוג.
ב. באבחון שואלים אותל המון שאלות כלליות וכאלה שנוגעות יותר לנםש
לדוגמה, המצב הלימודי, המצב החברתי שלך
האם פגעת בעצמך
האם היו לך מחשבות אובדניות, אם כן, האם הן היו מעשיות
האם שמעת קולות בשלב כלשהו
האם היו לך הזיות, וכו וכו (ככה זה היה באבחון שלי, אבל מאמינה שזה אותו הדבר לכולם)
אבחון זה כללי למחלות נפש, לאו דווקא דיכאון.
ג. זה הכי לא מביך, להפך, הפסיכיאטר רק ישמח בשבילך.
זה בקצרה, אם יש לך עוד שאלות בכיף
א. הולכים לפסיכיאטר, לא פסיכולוג.
ב. באבחון שואלים אותל המון שאלות כלליות וכאלה שנוגעות יותר לנםש
לדוגמה, המצב הלימודי, המצב החברתי שלך
האם פגעת בעצמך
האם היו לך מחשבות אובדניות, אם כן, האם הן היו מעשיות
האם שמעת קולות בשלב כלשהו
האם היו לך הזיות, וכו וכו (ככה זה היה באבחון שלי, אבל מאמינה שזה אותו הדבר לכולם)
אבחון זה כללי למחלות נפש, לאו דווקא דיכאון.
ג. זה הכי לא מביך, להפך, הפסיכיאטר רק ישמח בשבילך.
זה בקצרה, אם יש לך עוד שאלות בכיף
שואל השאלה:
תודה על התשובות, לילה טוב:)
תודה על התשובות, לילה טוב:)
אנונימית
באותו הנושא: