10 תשובות
תחשבי שאת עושה את זה בשביל הבריאות שלך ולא בגלל לחטב את הגוף!
אני בטוחה שיהיו שינויים אבל את באמת צריכה לאהוב את זה ולעשות את זה בשביל הכיף!
שואל השאלה:
אוף אבל כבר קשה לי באמת אני מרגישה מגעיל
אנונימית
כושר זה טוב גם בלי קשר למשקל. זה תמיד שווה את זה לעבוד כדי לשפר את עצמך. אפילו אם זה איטי. תאמיני לי שתיגעלי פי חמש ברגע שתוותרי. את תראי תוצאות אם תמשיכי להתמיד אל תדאגי
שואל השאלה:
אני עושה איזה חודש נראה לי
אנונימית
קודם כל את מהממת אז שלא תגידי על עצמך ככה,אל תגעלי מעצמך זאת את ואת מדהימה3>
לוקח זמן לתוצאות לבוא אני מבטיחה שזה ישתלם ואת עוד תהיי מרוצה! :)
שואל השאלה:
ותאני לא מרוצה יש לי גוך מזעזע כלום לא יעזור לו להשתנות
אנונימית
לוקח לזה זמן אל תוותרי
שום דבר לא בא בקלות, תשקיעי ותראי תוצאות
זה ישתלם בסוף
לא כל דבר קורה ברגע
אני מאמינה בך :))
זה גם תזונה ונפש אל תשכחי.
אם הנפש בריאה גם הגוף יכול להיות בריא.
אל תוותרי, גם אם לא רואים שנויים הגוף משתנה מבפנים.