4 תשובות
תנסי לדבר איתם על זה את תרגישי יותר טוב אחרי זה
תתנצלי בפני כולם, מנסיון, זה יגרום לך להרגיש הרבה יותר טוב.
שואל השאלה:
כן אבל זה מוזר שפתאום באמצע החיים אני אבוא אליהם שומעים ריכלתי עליכם פעם
כן אבל זה מוזר שפתאום באמצע החיים אני אבוא אליהם שומעים ריכלתי עליכם פעם
אנונימית
אל תגידי את זה ככה, תדברי איתו בשיחה רצינית ודוגרי דברי תגידי "תשמעו אני עשיתי הרבה טעויות אני ככה וככה (טעויות שעשית) אני מצטערת עליהן ואני מרגישה שלא מגיע לי שתסלחו לי" וכו וכו
באותו הנושא: