14 תשובות
שלפעמים יש להם סיבות לא הגיונית
ולפעמים זה בגלל דברים רפואיים אישיים
לא מבינה את הראשונים
מבינה את השניים
בעיה שלהם
^אז זהו שזה כבר לא דעה, זה עובדות בשטח.
אבל אנשים עדיין מתעקשים להיות ניזונים מהתקשורת. בסדר שיבושם להם.
שזו בעיה שלהם, הם החליטו
אנשים חכמים שלא מאמינים לכל מונח שקרי שאומרים להם ואני אחת מהם
אנונימית
מה לא עובדה
משהו פה מסריח
זה אפילו לא רק החיסון עצמו, זה ההתנהלות המרושלת

בארצות אחרות מתבצעת דיקטטורה לגבי הנושא באופן מובהק
באוסטריה התחילו לחלק קנסות למי שלא מחוסן, לעשות סגר על הלא מחוסנים...
מפלים את הלא מחוסנים מהחברה והתו הירוק תרם רבות לשלילת הזכויות הבסיסיות של האדם ופגע בהמון מתחומי החיים.
ולחיסון יש חיסיון מושחר על ידי פייזר שטרם פירסם את רכיבי החיסון.
ופייזר מתנער מאחריות במידה ויש נפגעי חיסון (ויש בכמויות!)
אז מי יכול להבטיח לי שלא ייגרם לי נזק עתידי?
חברים מתבצעת פה הנדסת תודעה מה לא עובדה פה נו באמת
סדר עולמי חדש בפתח.
^ אחותי זה בדיוק הנקודה שלי
על מה אנחנו מתווכחות?
היידה!
בהתחלה צחקו עלינו, אבל עכשיו כולם מצטרפים אלינו!
מגניבים
אנונימית
חכמים . גם אני נגד
שהם פשוט חושבים שהם יותר חכמים מכל ארגוני הבריאות העולמיים ורוב מוחלט של הרופאים בעולם
שיהיה אני לא מתייחס
גם אני אחת מהם
בתכלס חכמים אין מה לומר יותר מדי
שהם בודקים לפני שהם מכניסים חומרים זרים לגוף שלהם. וכל הכבוד להם שהם בעלי תעצמות נפש לעמוד בלחץ של מטרד הבריאות ולבחור אחרת אחרי שבדקו מדעית את העניין. זה מאוד קשה לעמוד בלחץ הזה. אני איתם!!!