36 תשובות
שהם מטומטמים אין לי כוח להרחיב בנושא
מה הקשר למסיכות
אנונימית
אני לא תומכת בהם. בגללם אנחנו נאלצים עדיין לחיות עם הגבלות.
תגובה ראשונה העיקר המוטו שלה בחיים זה המוטו שלה בחיים: "תחיה ותן לחיות"
אנונימית
יש כאלה שאני מבין את עמדתם אבל יש הרבה קיצוניים שמגזימים לגמרי, בעיקר פה כל היום מעלים שטויות ומשווים את פייזר למנגלה וחושבים שזה מצחיק
חכמים וערים שעוקבים אחרי הנעשה ומעורים בו מחוץ לטלוויזיה שממנה ניזונים כולם.
אנונימית
חח מה הקשר בין זה לבין הדעה שלי בנושא מתנגדי החיסונים והמסיכות
שאת צבועה יאחתי
את לא בעד לתת לאנשים לחיות את חייהם כרצונם?
אנונימית
מתנגדי חיסונים הם רוצחים שצריכים לשבת בכלא.
טוב "יאחתי" בסופו של דבר הם מונעים מאלו שכן מתחסנים ושמים מסכות לחיות כמו אנשים נורמלים כי הם לא שומרים על ההנחיות.
והכוונה בתחיה ותן לחיות זה תחיה כל עוד אתה לא פוגע בחיים של אנשים אחרים ומה שמתנגדי המסכות והחיסונים עושים זה לפגוע באנשים אחרים.
אנשים לא שפויים, הגיע הזמן לקבל את הבונים החופשיים
^^בעיה שלך שהחיסון לא מספיק טוב בשביל שזה יקרה, לא שלנו
נכון! בגלל מתנגדי החיסונים שמורדים בבונים החופשיים יש סגרים!
איך הם מונעים ממך לחיות? חמודה את מונעת מהם לחיות כשאת משתפת פעולה עם התו הירוק, את לוקחת להם את העבודה, מפטרת מורים, את פוגעת בחיים שלהם ולא נותנת להם לצאת מהבית אז דברי בשם עצמך
אנונימית
החיסון יעיל ובטוח! בגלל זה בגיברלטר שבה יש מאה אחוז מוזרקים מבטלים את הכריסמס!
^השתכנעתי
אין לי כוח להתווכח איתך אנונימית כי גם ככה לא משנה מה אגיד הדעה שלך לא תשתנה נכון? וגם את לא שווה מאמץ. יופי אז שיהיה לך יום טוב נטול מסכות
חחח freemason אהבתי את הבדיחה^
למי שלא הבין זה הפוך על הפוך
אנונימית
אין לי דיבור עם מישהי שחושבת שכל מי שנגד החיסון לא שומר על ההנחיות ולא לובש מסיכה ^
אנונימית
שהם עירנים ולא כבשים.

מסיכות - דבר לא יעיל שמטרתו לשלוט בנו ומסכן את את רמת החמתן שלנו בגוף. זה די מסוכן לבריאות להיות הרבה זמן עם מסיכות אלו, יש ילדים שמתו מזה. שלא נדבר על זה שהמטרה הרשמית של זה זה כאילו "להגן" (זה לא מגן) ממשהו שגם ככה לא מסוכן, ואין הוכחה שהוא קיים.
אנונימי
מי אמר שזה שהם הלכו ברחוב עם מסיכה לא מסוכן?
כולם בישראל כמעט גם מעשנים וויפ פה, זה לא מסוכן?
איזה מסקנות מפגרות יש לאנשים
אנונימית
שואל השאלה:
שניהם מסוכנים וצריך לעצור את זה
מאיפה את יודעת שלא מצאו נזק? את מדענית מסין? חוץ מזה הם לא חייבים ללבוש מסיכה, זה רק מי שרוצה, זה לא כולם את מכלילה, וב' חובת ההוכחה עליך.
אנונימית
יואו זה לא הוכחה תביניי
אין לי כוח אליך
אנונימית
גרמתן לי לרצות לישון
לא קראת את מה ששלחת לי רק זרקת לפה תקישור

חוץ מלהגיד שהם לא מזיקות כי "מנתחים לובשים באופן קבוע כיסויי פנים כבדים בהרבה כל היום מבלי להזיק." הם לא הוכיחו למה לא..

המשפט עם המנתחים זה ממש סילוף האמת. דוד שלי מנתח, מנתחים לא לובשים באופן קבוע כיסוי פנים הם מתחלפים במשמרות עם מנתחים אחרים כדי לא לנשום במסיכה יותר מדי זמן, ויש להם מערכת מיזוג אוויר מיוחדת מאוד לניתוח עם טמפרטורה מיוחדת לשעה שהם ילבשו מסיכה , יודעת למה? כי הם פאקינג יודעים שזה לא בריא ובלי המיזוג אוויר הזה יהיה להם מסוכן מאוד לנשום במשך שעות עם המסיכה בניתוח.

רק הקטע זה שאת כל מה שאמרתי לך פה לא אמרו בכתבה, והטעו. חסרים הרבה הרבה מאוד קריטריונים למתי המנתחים לובשים את המסיכה (רק בחדר עם מיזוג אוויר מיוחד) וככה מפזרים אמת עם קצת שקר ועובדים על טמבלים כמוכם להאמין בשטויות.
"תגידו להם שהמנתחים לובשים כל היום מסיכה אבל אל תגידו להם שזה רק בחדר מיזוג מיוחד כן? ועעולים לשידור!"
הנדסת תודעה.
אנונימית
אוי את רדודה שנלחצת מזה שדוד שלי מנתח
התחלת להתקפל ולתקוף כמו ילדה בת 3
ולא את מדברת שטויות, מה זה אם חמים מדליקים מזגן אם קר מכבים? זה נראה לך שכונה? זה בית חולים , יש כללים וחוקים לא המורה קר לי תכבי מזגן..
הצחקת
אנונימית
ובבקשה אני יכולה להפריך אותך בקלות.

a questionnaire-based survey, undertaken by leyland1 to assess attitudes to
the use of masks, showed that 20% of surgeons discarded surgical masks for endoscopic work. less than 50% did
not wear the mask as recommended by the medical research council. equal numbers of surgeons wore the mask in
the belief they were protecting themselves and the patient, with 20% of these admitting that tradition was the only
reason for wearing them.
policies relating to the wearing of surgical masks by operating theater staff are varied. this indicates some
confusion about the role of the surgical mask in modern surgical and anesthetic practice. this review was
undertaken to collate current evidence and make recommendations based on this evidence.
key words: surgical masks: anesthesia, postoperative infections

ובעברית אם קשה לך,

סקר מבוסס שאלון, שנערך כדי להעריך עמדות כלפי
השימוש במסכות, הראה כי 20% מהמנתחים השליכו מסכות ניתוחיות לעבודה אנדוסקופית. מ-50% עשו זאת
ולא לבשו את המסכה כפי שהומלץ על ידי המועצה למחקר רפואי. מספר שווה של מנתחים לבשו את המסכה
באמונה שהם מגנים על עצמם ועל המטופל, כאשר 20% מאלה הודו שהמסורת זו הסיבה
היחידה ללבוש אותם.
המדיניות הנוגעת לחבישת מסכות כירורגיות על ידי צוות חדר ניתוח מגוונת. זה מעיד על כמה
בלבול לגבי תפקידה של המסכה הכירורגית בפרקטיקה הכירורגית וההרדמה המודרנית. בסקירה זו התחייבו לאסוף ראיות עדכניות ולהמליץ על בסיס ראיות אלו לענוד מסיכה בניתוח.
מילות מפתח: מסכות כירורגיות: הרדמה, זיהומים לאחר ניתוח


מה יש לך להגיד על זה אם הסקר מצא שהמנתחים לא לובשים קבוע מסיכה ולעיתים רק 20% כן?

והנה ההוכחה שלובשים בחדר ניתוח מסיכה רק עם מיזוג אוויר -

there was a re-examination of sterile procedures, the need for aseptic practice, and the need
for improvement in surgical suite air conditioning.

"הצורך בתרגול אספטי והצורך
לשיפור מיזוג האוויר בסוויטות הניתוח."

air filtration in the operating room
hospitals have adopted numerous environmental
procedures to reduce surgical wound infection rates
and to limit the transmission of infection. air conditioning systems in operating theaters have four
main functions:
to control air movement within the suite ensuring
flow is from clean to dirty areas.
to reduce airborne bacterial contamination.
to control the temperature and humidity of the
theater.
to remove potentially hazardous gases.
in a conventional operating theater, air is maintained under positive pressure. air enters high up in
the theater walls or ceiling through filters which
render the air clean. the air is then discharged by low
level extraction. as new air enters, it mixes with and
dilutes the old air, reducing the bacterial count.
australian standards2 require operating theaters to
have at least 20 air changes per hour, reducing the
bacterial count by one twentieth every three minutes.
with this degree of filtration, the chance of airborne
transmission between staff and patient is minimal.
the efficiency of this system may be affected by the
number of individuals in the operating theater.


סינון אוויר בחדר הניתוח
בתי חולים אימצו מספר רב של איכות הסביבה
נהלים להפחתת שיעורי הזיהום בפצעי ניתוח
ולהגביל את העברת הזיהום. למערכות מיזוג אוויר בחדרי ניתוח יש ארבע
פונקציות עיקריות:
-כדי לשלוט בתנועת האוויר בתוך הסוויטה להבטיח
הזרימה היא מאזורים נקיים למלוכלכים.
-כדי להפחית את זיהום החיידקים הנישאים באוויר.
-כדי לשלוט על הטמפרטורה והלחות של
תיאטרון.
- כדי להסיר גזים שעלולים להיות מסוכנים.
בחדר ניתוח קונבנציונלי, האוויר נשמר בלחץ חיובי. אוויר נכנס גבוה למעלה
קירות התיאטרון או התקרה דרך מסננים אשר
להפוך את האוויר לנקי. לאחר מכן האוויר נשלף על ידי נמוך
מיצוי ברמה. כאשר אוויר חדש נכנס, הוא מתערבב עם ו
מדלל את האוויר הישן, מפחית את ספירת החיידקים.
התקנים האוסטרליים2 מחייבים חדרי ניתוח
יש לפחות 20 החלפות אוויר בשעה, מה שמפחית את
ספירת חיידקים באחת עשרים כל שלוש דקות.
עם דרגת סינון זו, הסיכוי לטיסה
ההעברה בין הצוות למטופל היא מינימלית.
היעילות של מערכת זו עשויה להיות מושפעת מה-
מספר האנשים בחדר הניתוח.


כמו שאמרתי יש כמה מנתחים^ הם מתחלפים, והמסיכה כן צוברת חיידקים ולכן צריך מיזוג אוויר מיוחד.
אנונימית
את לא ביקשת ממני הוכחות מותק אני זאת שביקשתי ממך הוכחות, מה את מנסה להיתמם עכשיו

ולך יש חברים מסין כן אני ממש מאמינה לך,
אני בניגוד אליך כן מכירה מנתחים.
ולכן אמרתי את מה שאמרתי מניסיון שהם סיפרולי על מיזוג אוויר, וגוגל רק חיזק אותי.
אנונימית
בואנה איזה גמורה
כתוב שם על החמצן תקראי שוב, אין לך באמת שכל להבין שמיזוג אוויר זה מלשון המילה אוויר?
וגם ההיגיון שלך שרוט, אם כתוב על חיידקים בנפרד זה אומר שטעיתי לגבי חוסר בחמצן? אין קשר. כמה שטויות. את מערבבת דברים ועושה לי סלטים בראש
אנונימית
את הזויה חוץ מלהגיד שחשפתי את עצמי לא הצלחת להוכיח שחשפתי את עצמי. ההוכחה שלך מסתכמת על זה שהתייחסו לחיידקים בנפרד מחמצן, מה בדיוק מופרך פה? איך זה סותר שמיזוג אוויר זה לחיידקים ואוויר ביחד? כמה הביטחון העצמי שלך נמוך?
אנונימית
הנה את רואה למה לדבר איתך זה קיר?
את מערבבת בין כמה דברים - את החלטת שאם כתבו חיידקים זה מוכיח שזה רק בשביל חיידקים, פשוט כי לא כתוב חמצן (אבל תכלס אין קשר אם לא היה כתוב)
זה כמו שאני אגיד שכתוב לי בשעון השעה 11 אבל בגלל שלא כתוב 12, זה אומר שהשעה 12 לא קיימת. איזה הוכחה מסכנה.
את מנסה לשכנע את עצמך שאת צודקת אבל נשרף לך המוח בדרך כי את מערבבת נתונים דפוקים אחד עם השני.

ולהפך, את אמרת שהמסיכה לא מסוכנת והצלחתי להפריך אותך שהיא צוברת חיידקים והיא כן.
אנונימית
נראה לי שאת מתבלבלת ביני לבין אנונימי, אני בת.

הוא כתב "מסכן את רמת החמצן שלנו בגוף" ואני אנונימית אחרת שכתבה על המיזוג אוויר.
אנונימית
אה אז תגידי
כי אני מנסה להסביר לך שמצטברים שם חיידקים
אבל הקטע שנושמים אותם שוב, בגלל זה יש מיזוג אוויר מיוחד למנתחים שמסנן אותם ולנו אנשים רגילים אין
אנונימית
לילה טוב
וסליחה אם פגעתי הייתה פה אי הבנה ענקית
אנונימית
אוף שוב מה הקשר אנשים מסין שחיים את ויודעים את זה
תני הוכחה שזה לא מזיק
אנונימית