10 תשובות
ככה זה
מה לעשות?
אוכלים קונספירציות, לא חושבים בהגיון
מנסים לצאת צודקים ולא חכמים
הי לנו יש מקורות מידע אחרים (לא פייסבוק!) שבתקשורת סותמים להם תפה
צודק המקורות שלנו יותר אמינים מסתם אנשים שאומרים אלא לנו יש הוכחות חותכות
מייטב המומחים והמדענים ישבו שעות על גבי שעות ופיצחו מהו החיסון.
הסבירו מה הגורם לתופעת התמגנטות מתכות.
ומצאו רכיבים אחרי שיבשו את הנוזל של החיסון.
החיסון גם גורם לפגיעה במערכת החיסון.
פגיעה בזרע.
אך אפשר להאמין למשרד ההבריאות/השקרנים הם מפיצים פייק ניוז ידיעה כביכול נכונה לעודד אנשים לאמין להם ואחרי זמן קצר הם אומרים שזה לא נכון, הכל מתועד בסירטון באורך כשעתיים של הרב שלום בראל שיש לו ארכיון של סירטונים של משרד הבריאות.
הסבירו מה הגורם לתופעת התמגנטות מתכות.
ומצאו רכיבים אחרי שיבשו את הנוזל של החיסון.
החיסון גם גורם לפגיעה במערכת החיסון.
פגיעה בזרע.
אך אפשר להאמין למשרד ההבריאות/השקרנים הם מפיצים פייק ניוז ידיעה כביכול נכונה לעודד אנשים לאמין להם ואחרי זמן קצר הם אומרים שזה לא נכון, הכל מתועד בסירטון באורך כשעתיים של הרב שלום בראל שיש לו ארכיון של סירטונים של משרד הבריאות.
אני דווקא מסתמכת על מה ש*רופאים* טוענים. רופאים שמשום מה שללו להם את הרישיון כי יש להם את האופציה לחשוב עם המוח ולא להקשיב לכל שטות שאומרים להם
לא מוזר ששתי רופאים נרצחו במפתיע לאחר שגילו משהו על החיסון ורצו להתלונן?
אם כבר אלו רוב האנשים שהתחסנו רק בשביל ללכת לשתות קפה, לקולנוע וכי אמרו בחדשות ערוץ 12 כמה זה חשוב!
לא מוזר ששתי רופאים נרצחו במפתיע לאחר שגילו משהו על החיסון ורצו להתלונן?
אם כבר אלו רוב האנשים שהתחסנו רק בשביל ללכת לשתות קפה, לקולנוע וכי אמרו בחדשות ערוץ 12 כמה זה חשוב!
שואל השאלה:
שללו מהרופאים אללו מכיוון שהם הפיצו פייק ניוז
שללו מהרופאים אללו מכיוון שהם הפיצו פייק ניוז
מצטערת אבל אנשים מתחסנים כדי להגן על עצמם נגד מחלה. לא כדי ללכת למסעדה
התו הירוק לא צריך להתקיים, זה אנטי דמוקרטי ולא מוסרי, זה גורם אפליה, פוגע בסוד הרפואי.
התו הירוק לא צריך להתקיים, זה אנטי דמוקרטי ולא מוסרי, זה גורם אפליה, פוגע בסוד הרפואי.
באותו הנושא: