5 תשובות
אל תחשבי על מה יאמרו ויגידו.
תחשבי על המצב הנפשי שלך, אם את מסוגלת גם אם זה קשה תנסי, אם לא אז תוותרי ותטפלי בעצמך קודם. הכי חשובה הבריאות הנפשית שלך
תחשבי על המצב הנפשי שלך, אם את מסוגלת גם אם זה קשה תנסי, אם לא אז תוותרי ותטפלי בעצמך קודם. הכי חשובה הבריאות הנפשית שלך
אם את רוצה לפרוש כי זה לא עושה לך טוב- תעשי את זה. אל תחשבי איך יסתכלו עלייך, תעשי את זה בשביל עצמך.
הייתי ממליצה לך לנסות לשלב את הדברים (פסיכולוג ושירות) בכל אופן ולהילחם להישאר מהסיבה הפשוטה שאת כבר שם, לא נשאר לך עוד הרבה זמן וזה מאוד משמעותי מה שאת עושה, אבל אם את מגיעה באמת למצבים כאלה שאת מרגישה רע אל תמשיכי
הייתי ממליצה לך לנסות לשלב את הדברים (פסיכולוג ושירות) בכל אופן ולהילחם להישאר מהסיבה הפשוטה שאת כבר שם, לא נשאר לך עוד הרבה זמן וזה מאוד משמעותי מה שאת עושה, אבל אם את מגיעה באמת למצבים כאלה שאת מרגישה רע אל תמשיכי
אם את מרגישה לא טוב נפשית והשירות עוד יותר מכביד על ההרגשה שלך, אז תעזבי שם את לא חייבת לאף אחד הסברים. לא יסתכלו עליך בעין רעה אולי קצת ישאלו למה ופשוט תגידי שזה פחות מתאים לך עכשיו מסיבות אישיות.. וכשתרגישי יותר טוב את תמיד יכולה ללכת להתנדב בעמותות בלי קשר לשירות לאומי. תזכרי שהבריאות הנפשית שלך חשובה יותר מהכול, את במקרה הזה צריכה לחשוב אך ורק על עצמך ועל איך להביא את עצמך למצב נפשי טוב ולעשות דברים שיעזרו לך בזה.
ב"הצלחה❤
ב"הצלחה❤
שואל השאלה:
*1* בעיקרון לא כלכך טוב לי במקום אבל הסיבה העיקרית זה שאין לי זמן כלכך ללכת לפסיכיאטר ושיש שעות מסויימות רק של השירות ולפעמים משאירים אותי אחרי הזמן ככה שאני לא יכולה לקבוע דברים ואז לא יכולה ללכת לפסיכיאטר ולפסיכולוג ובעייתי לעקוב אחרי המינון של הכדורים והכל וכל פעם צריכב לקחת ימי חופש
*1* בעיקרון לא כלכך טוב לי במקום אבל הסיבה העיקרית זה שאין לי זמן כלכך ללכת לפסיכיאטר ושיש שעות מסויימות רק של השירות ולפעמים משאירים אותי אחרי הזמן ככה שאני לא יכולה לקבוע דברים ואז לא יכולה ללכת לפסיכיאטר ולפסיכולוג ובעייתי לעקוב אחרי המינון של הכדורים והכל וכל פעם צריכב לקחת ימי חופש
אנונימית
תנסי להחליף תפקיד , להחליף מקום אולי
באותו הנושא: