9 תשובות
הכי שטויות שיש. מכירה מלא אנשים שעשו מכינה לפני אוניברסיטה וזה היה להם הרבה יותר פשוט מלחרוש על מתמטיקה מגיל 16. שזה לא ילחיץ אותך
שואל השאלה:
אאז מה את מציעה לעשות מכל האפשרויות?
אנונימית
לרדת לארבע
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
אם את רוצה לרדת ל4 תרדי השנה!
אני שנה שעברה בחמש הייתי על 50-60
השנה (יב) הייתי עדיין על 60 וירדתי כבר לארבע כי כשאת מתחת ל65 הבונוס של ה5 יחל לא נספר לך אז זה לא שווה את ה5 יחידות במילא
עדיף לך להיות בארבע, שם את יכולה לעשות את המקסימום שלך ולהוציא מאה ויהיה לך הרבה פחות קשה ומורכב להגיע לציונים האלו
בגלל שאני ירדתי רק השנה ושנה שעברה עשיתי את הבגרות של 5, אני צריכה השנה להשלים גם את השאלון של 4 של שנה שעברה וזה סתם כאב ראש מיותר, יכולתי כבר לסיים עם זה
עדיף לך להקל על עצמך במקום להסתבך, כי נשמע שבכל מקרה שנה הבאה תרדי אז אין סיבה שהשנה תיגשי לשאלון של 5 ותבזבזי את הזמן ואת המאמץ שלך
שואל השאלה:
תודהה
אני רוצה להסביר לך למה התכוונתי:
המורה שלי של חמש נתנה לי להישאר אצלה בחמש ולעשות בגרות של ארבע, אז נראה לי פשוט אני אשאר אצלה כבר עד סוף השנה, כי הרי למדתי השנה עד עכשיו את מה שאנחנו לומדים בחמש ויש דברים שלא למדנו עדיין כמו טריגו, שהתלמידים של ארבע כבר למדו בתחילת השנה, אז נראה לי עדיף שאשאר ואלמד עם חמש עד סוף שנת הלימודים הזאת וככה אלמד גם חומר חיוני לארבע ואז תחילת שנה אעבור לארבע לא?
מקווה שהבנת, דיי חפרתי אז סליחה
חוץ מזה, אני גם ממש מפחדת שישפטו אותי שאני יורדת לארבע כי אני בן אדם שמשום מה אכפת לו מה חושבים עליו
אנונימית
אז כאילו יש לך אופציה לגשת לבגרות של 4 אבל עדיין להמשיך ללמוד ב5 השנה?
איזה כיף לך אני ביקשתי מהמורה משהו בסגנון והיא לא נתנה לי
כן תשארי אין לך מה להפסיד

והכל טוב גם אני פחדתי להכנס לכיתה של 4 פתאום אבל תחשבי על זה ככה, אין לך מה לפחד כי את זו ששרדה ב5 שנתיים כשהם לא היו שם אפילו, אז את הכי חכמה שם ואת צריכה להרגיש עליונה לידם;)
שואל השאלה:
את באמת לא מבינה כמה עזרת לי והעלית לי את הביטחון העצמי, שזאת בעיה גדולה אצלי, אז תודה רבה❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
אני שנייה ארשום לך בקיר התודות כדי שתדעי מי אני חחח
אנונימית