12 תשובות
פשוט תבקשי להשאר בבית
להגיד שכואב לך הראש ושאת מצטערת והיום חד פעמי את בבית
שואל השאלה:
היא לא נותנת לי והיא יצאה כבר לעבודה
תגידי שאין לך כח
תלוי באיזה כיתה את אבל אני לא רואה למה שהמורה שלך תגיד לאמא, לא ממליצה להבריז וגם אם כן בטח שלא בלי אישור מאמא, תשתפי את אמא שלך ואני בטוחה שהיא תתן לך לא ללכת ותעריך את הכנות
לא להבריז
אני הברזתי פעם אחת בלי שההורים ידעו ולא יכלתי להפסיק וזה ממש דפק אותי
תגידי שאת לא מרגישה טוב ויש המון חולים בבית ספק אז ליתר ביטחון... וכנראה שהיא תשאל למה לא באת
שואל השאלה:
היא לא נותנת לי בכללי, והמחנכת שלי כן אמרה המון לאמא שלי למה אני לא בבית ספר ואני מפחדת שהיא תגיד גם היום
תבריזי שעתיים ראשונות, אחרי זה תגידי לאמא שלך בטלפון שאת כלכך מצטערת ופשוט לא הרגשת טוב ונרדמת בלי לשים לב ותגידי לה שאת לוקחת תרופה או כדור והיא תתן לך להישאר בבית, מניסיון
אנונימית
אז או שלא תבריזי, או שתגידי למחנכת שאת לא מרגישה טוב, כנראה ישלחו אותך הביתה בגלל תסמינים לעשות בדיקה....
שואל השאלה:
נראה לי אני לא מבריזה :(
^ זה גם בסדר, אבל את צריכה להבין שזה בסדר גם לרצות יום חופשי פעם ב... בהצלחה 3>
אנונימית