9 תשובות
אם את לא מתגייסת/שירות לאומי כן
שואל השאלה:
אז למה מדווחים?
אנונימית
אם את לא מתגייסת או עושה שירות לאומי (וגם מובטלת) תצטרכי להתחיל לשלם לביטוח לאומי כל רבעון, אבל רק אחרי שתסיימי בית ספר.
שואל השאלה:
אבל אםאני עובדת והמעסיקה מדווחת?
אנונימית
שואל השאלה:
עובדת בנקיון
אנונימית
אם את עובדת כשכירה אז המעסיק שלך מדווח עלייך לביטוח לאומי וזה סבבה וזה יורד אוטומטית מהמשכורת
אז את לא צריכה להתעסק בזה
המעסיקה משלמת עבורך, את יכולה לראות את זה גם בתלוש שכר
שואל השאלה:
כמה יורד הרבה??
אנונימית
שואל השאלה:
היא רק מדווחת היא לא מוציאה תלוש
אנונימית
באותו הנושא: