19 תשובות
אני כאן להקשיב
די להרוס את עצמך
אנונימית
שלום
אני מזל עקרב יו
רוצה להגיד לעצמי תמות
כלום
אין לי מושג איך לדבר עם מזלות כי אני לא מבינה איך אני אמורה לשפוט אותם :/
נראה אותך צובטת אותי.
שאני יגיע עליהם משהו -שהו/י א מזל עקרב
זו באמת ההגדרה המושלמת לשאלה ללא מהות
אנונימית
שהוא קמצן כמו מר קראב
אגב שאלה ממש חסרת מהות ומטומטמת
שזה רק מזל ושעם ישראל מעל למזל אז אין צורך להתעסק בזה.
שואל השאלה:
גם זו תגובה כזו
באמת חשבתי שלאנשים בישראל יש יותר מוח מלשאול שאלות כאלה מפגרות ולהאמין שהסימן של החודש שבו נולדת קשור לאישיות שלך איכשהו
שואל השאלה:
ל-החיים זורמים אנשים
משעמםם *עוד הרבה מם סופית לי *עוד הרבה יודים
ואני עיפה ואני כרגע רוצה לישאול שאלות מטומטמות
תודה בבקשה לא לקבל את ההודעה ברע
הייתי אומרת למזל עקרב גברים שיפסיקו להיות סטוציונרים מסריחים
מה הולך אחי?
אני גם
שואל השאלה:
בסדר אחי מה המצב?
רק הבעיה שאני בת