8 תשובות
מה
נעלבתי
אני מזל עקרב
נעלבתי
אני מזל עקרב
אני מזל עקרב, אנשים אומרים שאני בן אדם נחמד...
מזל עקרב זה המזל הכי גמור
כי אתם מזל שעומד על שלו ואתם מזל מפחיד סורי אבל אתם מזל משוגע על כל המוח
מזל עקרב זה המזל ההכי מושך.
שרופה על מזל עקרב! -מזל אריה
לדעתי זה אריה, וכול אחד מסתמך על אירועים שקרו לו בעבר עם המזל הזה כמובן שאני מסתמך על כמה אנשים עם המזל הזה וכולם היו איתי רעילות וכזה. בהצלחה
לא צריך להאמין לשטויות האלה זה שההורים שלי נגיד שכבו באביב לא אומר כלום על האישיות שלי
באותו הנושא: