8 תשובות
אני מכירה ילד במזל עקרב
הוא דיי מעצבן אבל נסבל
מחפש להיות במרכז ולא אכפת לו ככ מהרגשות של אחרים..
יכול להיות חסר טאקט
ואממ זהו
מהחוויה האישית שלי עם מזל עקרב
-בתולה
אנונימית
אסור לעשות סקרים בסטיפס
כתוב בחוקי האתר
אנונימית
עקרב הם אנשים עקביים לגבי דברים, עקשניים, עמוקים, לרוב בעלי מבטים חודרים.
אנונימי
אני עקרב ואני יכול להגיד ש, אם בנאדם עושה את אותה הטעות יותר מידי פעמים אז זה מראה לנו שהוא פשוט חרא ולא נסלח לו. אנחנו לא סלחניים כל כך, אבל אני מנסה שכן להיות.
אנונימי
"בעלי מתח נפשי גבוה, ולמעלה מ80 אחוז מהם משחקים קלאש רויאל ומשחקים תחרותיים בסגנון :)" - חח minecraft bedwars
אנונימי
הם תמיד יודעים לעמוד על שלהם.
בעלי מתח נפשי גבוה, ולמעלה מ80 אחוז מהם משחקים קלאש רויאל ומשחקים תחרותיים בסגנון :)
בדרך כלל הם דומיננטיים.