11 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אהיה אבל בגירעון קלורי אני לא חייבת ספורט, נכון? לפי מה שהבנתי מאנשים
אנונימית
כן נכון. אבל בריא לעשות ספורט, לגוף ולנשמה. כמובן שלא יותר מדי, הכול במאוזן
שואל השאלה:
אם אני אעשה רק הליכות? כי זה הספורט היחיד שאני עושה. אבל הליכות של 10-15 דקות
אנונימית
שוב: הכול תלוי במאזן הקלורי שלך. אבל כן הליכות זה אחלה דרך להזיז את הגוף. תזכרי שהכול טוב מכלום
שואל השאלה:
אם אני שורפת ביום 1468 קלוריות ואוכלת 1200 קלוריות?
אנונימית
אני לא יכולה לענות לך על שאלה כזאת כי אני לא רופאה או למדתי את זה. מציעה לך להתייעץ עם רופאה, תזונאית או אפילו ההורים. בהצלחה!
שואל השאלה:
סבבה (:
תודה לכולם
אנונימית
זה תלוי כמה את אוכלת בשתי הארוחות האלה.
בכללי כדאי לאכול שלוש ארוחות ביום עם נשנושים בריאים (כמו פרי) בין לבין
את צריכה לאכול לפחות 1200 ביום קלוריות ואם את עושה אימונים אז תאכלי יותר מ-1200
זה לא עובד ככה.. צריך את הכמות שאכלת בוקר וצהריים ולהוריד מהממוצע שאתה אוכל כל יום ואז תקבל את מספר הקלוריות שלא אכלת\רזית באותו היום..

לדוגמא: נגיד אתה אוכל בממוצע כל יום 2500 קלוריות
ובבוקר אכלת 500 קלוריות בצהריים אכלת עוד 1000 אז אתה בזבזת\רזית 1000 קלוריות ביום (לא כולל מספר הקלוריות שאתה שורף בממוצע ביום עם ספורט)
9,400-9,500 קלוריות זה בערך קילו אחד.
מה שהכי חשוב שזה אל תרעיב את עצמך ותעשה את הטעות שעוד מאות אלפי אנשים עשו, תזונה נכונה זה המפתח לתוצאות מהירות טובות ובריאות אתה יכול לקבוע תפריט\ לו"ז שמסודר עם הלימודים, תזונה, כושר, שעות פנאי וכ'ו אצל תזונאי\ת (מומלץ מאשר לעשות את זה בלי אף גורם מקצועי לבד בבית)
זה לא תלוי בכמות הארוחות שאוכלים ביום, אלא בכמות הקלוריות שאת מכניסה לגוף נגד הכמות שאת מוציאה.
תלוי בספורט שאת עושה אבל את תיהי רעבה וזה לא יבנה אותך

3 ארוחות ו2 ביניים
הסוד הוא לאכול יציב