24 תשובות
אממ לא ממש אני הייתי ישנה עם אח שלי אבל בגיל קטן יותר
מוזר
תלוי בקשר שלכם
יש לי אח אחד שאני הרבה פעמים יושנת איתו ואח אחר שבחיים לא ישנתי איתו אפילו לא שהיינו קטנים
אנונימית
שואל השאלה:
תסבירו אבל.. למה זה לא נורמלי?
אנונימית
ממש ממש לא
לא. אבל מגניב חחח
זה לא ממש נורא כל אחד והנורמות שאצלו סבבה
למה זה לא נורמאלי?
בני זוג ישנים במיטה ביחד, וקורים דברים שם, צריך להוסיף עוד?
למה לא? זה נורמלי לגמרי. אתם אחים
לדעתי כן
אם הקשר שלכם טוב ואתם מרגישים בנוח אחד ליד השני אז בטח שזה נורמלי
כל עוד אין שום דבר מיני או משהו כזה אז ברור ב
זה יותר מדי אינטימי
לפי דעתי כן
זה אח שלך, אין סיבה שלא
כל הסרטוני פ*רנו מתחילים ככה
כן לגיטימי ממש
אם אתם מרגישים בנוח לישון ביחד אני לא רואה בזה שום בעיה
לגיטימי, יש מלא שעושים את זה.
אתם פשוט קרובים אז אתם מרגישים בנוח
לא, זה לא לגיטימי בכלל
לא משנה גם אם הקשר שלכם הכי טוב שבעולם
ואם הם יוצאים לטיול ביחד ואין מספיק מיטות לכולם? נראה לי שאתם קצת מגזימים הם אחים
אנונימית
תשמעי, לפי ההלכה בכלל אסור שאח ואחות ( שהם גדולים ויש להם דעת לא בגיל 7) יישנו ב*אותו חדר*
אלא אם כן זה לא רק הם ביחד אז זה בסדר.
אבל לבד, באותו חדר זה כבר לא בסדר:)
אם אין לכם נטיות מיניות אחד לשני אז כן הם כולה אחים מה לקחת קשה
זה כמו ששתי חברות ישנות ביחד לא חייב לקרות שם דברים
אפשר סתם לישון כמו בני אדם לא לקחת הכל למקום הזה
אויש די כבר. אתם מגזימים. מותר לישון ביחד. לא כל דבר קשור למיניות וצריך להגיע לזה. למה שאח שלה יימשך אליה? אולי היא פשוט מפחדת לישון לבד והיא זקוקה להגנה? שאח שלה יישמור עליה? אולי מפחדת מהחושך..אולי היא סתם לא אוהבת לישון לבד ואח שלה נותן לה הגנה מלאה והיא מרגישה בטוחה בנכחותו...
.