7 תשובות
שואל השאלה:
חוויתי התעללויות
אנונימית
שואל השאלה:
התעללויות שמו לי משהו בשמפו
אנונימית
תלוי מה חווית , עדיף ליצור קשר עם עורך דין
שואל השאלה:
ירקו על מעיל שלי פעם
אנונימית
מה שמו לך בשמפו?
אני לא חושבת שתקבלי פיצויים, זה סתם כמה ילדים שבריינו אותך ועברו גם 8 שנים מאז, אם תוכלי להביא עוד הרבה מאוד מקרים אולי יקרה משהו
שואל השאלה:
אוף אני שונאת אותם אני רוצה לנקום בהם אני רוצה כסף סעמק מה אני צריכה לעשות בשביל זה?!
אנונימית
אני לא חושבת שאת יכולה לעשות משהו
בשלב הזה כבר עדיף לעזוב את זה בתור שלב אחר מהחיים, עדיף להתבגר להשאיר את זה