9 תשובות
מלא
21 שותים זה מוגזם כל כך
גם בשעה וחצי זה מסוכן
גם בשעה וחצי זה מסוכן
שואל השאלה:
הרגשתי את המסוכן אחר כך ואין לי האנגהובר (אני לא יןדעת איך רושמים כי אני עדיין שיכורה אני חושבת)
הרגשתי את המסוכן אחר כך ואין לי האנגהובר (אני לא יןדעת איך רושמים כי אני עדיין שיכורה אני חושבת)
אנונימית
יותר מדי!!!
זה איבוד שליטה, מעניין מה את צריכה לשכוח שאת מגיעה לכאלה מינינונים
שואל השאלה:
וואי מישהו אמר לי נראה אותך עושה 20 שוטים ולקחתי את זה יותר מדי ברצינות
וואי מישהו אמר לי נראה אותך עושה 20 שוטים ולקחתי את זה יותר מדי ברצינות
אנונימית
ביום שתביני שאת לא צריכה להוכיח שום דבר לאף אחד, את תהיי אדם הרבה יותר מאושר. מציעה לך לא לנסות אתגרים כאלו של אלכוהול בגלל שהם מזיקים לכבד שלך באופן מזעזע. חבל על הבריאות שלך בגלל מישהו שלא באמת אכפת לו כמה את מזיקה לעצמך. למדי לעצור בזמן. הבריאות שלך היא מתנה שאת חייבת לשמור עליה. יש אנשים שמתפללים להיות בריאים כמוך. רק אושר בריאות וכוח לסרב לאתגרים מסוכנים
שואל השאלה:
אני יודעת, את צודקת לגמרי.
אני יודעת, את צודקת לגמרי.
אנונימית
באותו הנושא: