תשובה אחת
בעיקרון יש כמה שיטות.

1. זיכרון חושים.
אתה נזכר ברגע שהרגשת רגש חזק בחיים שלך ומחבר את אותו הרגש לדמות.

2. השניה היא אתה אומר לעצמך מה הדמות מרגישה עד שאתה באמת מרגיש את זה.

לדוגמה הדמות צריכה להיות עצובה, תגיד לעצמך אני עצוב. אני עצוב. אני עצוב. אני עצוב.
עד שאתה מרגיש שזה נקלט.

חשוב לציין שלא לכולם כל שיטה עובדת ואפשר גם לשלב או תלוי בסיטואציה.

נסה לראות מה מתאים לך