3 תשובות
שיטת סטניסלבסקי ולא חושבת שאני שחקנית טובה אבל בהצגה כולם אמרו שכן
אנונימית
בדיוק סיימתי שבוע הפקות אז שאלה רלוונטית רצח בשבילי
תשמע רוב הזמן אני השתמשתי בשיטה של צכוב, שיחקתי דמות של חנון קופצני וחסר ביטחון אז דמיינתי בראש שלי עכבר וניסיתי לשחק את העכבר הזה שמרכז האנרגיה שלו בצוואר אז הוא כל הזמן מסתכל לצדדים ומפחד ומראה אי נוחות.
בתכלס גם טיפה סטניסלבסקי אם אני לא טועה זה הבחור שאמר להתשמש בזיכרון ולנסות לדמיין את עצמך בסיטואציה אז גם את זה עשיתי.
שמח לעזור אם יש עוד שאלות אחי
תשמע רוב הזמן אני השתמשתי בשיטה של צכוב, שיחקתי דמות של חנון קופצני וחסר ביטחון אז דמיינתי בראש שלי עכבר וניסיתי לשחק את העכבר הזה שמרכז האנרגיה שלו בצוואר אז הוא כל הזמן מסתכל לצדדים ומפחד ומראה אי נוחות.
בתכלס גם טיפה סטניסלבסקי אם אני לא טועה זה הבחור שאמר להתשמש בזיכרון ולנסות לדמיין את עצמך בסיטואציה אז גם את זה עשיתי.
שמח לעזור אם יש עוד שאלות אחי
שיטת סטניסלבסקי, ואני השנה (כיתה יא') עברתי למגמת תיאטרון ולפני זה לא הייתי באף חוג למשחק וכאילו שבוע שעבר עשינו הצגות ואמרו לי שיש לי את זה ואני גם חושבת שיש לי את זה אבל אני צריכה עוד ללמוד, אני חושבת שאני שחקנית אחלה כזאת אבל יש לי עוד דרך
באותו הנושא: