11 תשובות
למה לא? בטח שירצו
שואל השאלה:
כאילו לא חסר ביטחון עצמי פשוט ביישן כזה
אנונימי
לא נכון לגבי הביישן
אבל חוסר ביטחון עצמי זה מוריד לא אשקר
תקשיב ... תאמין בעצמך
למה שאף אחת לא תרצה, אני חושבת שיש המון שירצו..
שואל השאלה:
כי בנות תמיד יעדיפו מישהו עם יותר ביטחון,לא?
אנונימי
לא נכון בכלל.. אבל אל תחשוב מה ירצו, תהיה אתה בלי לחשוב על זה.
ביישנות לא מוריד וזה נורמלי לא להרגיש ביטחון עצמי ליד זרים
שואל השאלה:
למשל לא תמיד אני הכי אוהב את המראה שלי באותו רגע ונגיד אם אני אציע למישהי יש פשוט את ההרגשה הזו שזה לא יעבוד
אנונימי
^^^יכול להיות שנשים יעדיפו מישהו עם יותר ביטחון, אבל זה לא שזה רק זה, חוץ מקצת חוסר ביטחון יש בך גם הרבה דברים אחרים שיכולים למצוא חן שאין במישהו אחר שיש לו ביטחון עצמי ענקי..
זה לא הולך רק לפי זה, אל תדאג, יש בך דברים אחרים, ואם אתה חסר ביטחון אפשר לעבוד על זה, אבל בשביל עצמך, לא בשביל שנשים ירצו אותך.
אבל תזכור שזה אנושי ולגיטימי להיות ביישן וקצת חסר ביטחון ליד אנשים, כולם ככה לפעמים, לא יפסלו אותך על זה.
שואל השאלה:
כלומר יש לי ביטחון עצמי ליד החברים שלי וזה אבל כשאני לבד עם אנשים שאני לא מכיר אני מתנהג אחרת
אנונימי