8 תשובות
כן לי יש
כן
לא תמיד אבל אפשר
וגם ככל שתדבר איתו תזהה
וגם ככל שתדבר איתו תזהה
אי אפשר ממש, בוואטסאפ ממש שונים ובתור אחת כזאת אני יכולה להתכתב הרבה בטלפון אבל במציאות לא לפתוח את הפה ולהיעלם
כן
כן אני ביישנית ואני כותבת מלא אממ לא יודעת אם זה קשור
אנונימית
באותו הנושא: