30 תשובות
כשאתה צריך לקרוא משהו מול כולם
שואל השאלה:
^חחח לגמרי אומנם בבית הספר שלי אני כבר די מנוסה בפרזנטציות אבל כל פעם זה מלחיץ מחדש
אנונימי
כשיושבים במעגל בתחילת שנה להגיד את השם ומשהו עלייך והתור שלך מתקרבמוות
שואל השאלה:
^גם קרה לי חחח
אנונימי
שהמורה שואלת אותך בכוונה שאלה
להיכנס לכיתה באיחור/ אחרי שביקשת לצאת לשירותים
שואל השאלה:
וואי בול חחח אני גם מאחר די הרבה בזמן האחרון
אנונימי
לשאול כמה זה עולה בחנות
לשאול מישהו מה השעה,להזמין אוכל במסעדה..
אנונימית
להציג משהו מול כל הכיתה
כשמגיעים למקום חדש וקשה להתחבר עם אנשים
אני ככ ההפך ממה שכותבים כאן אני הכי אוהבת להציג את עצמי ולהיות בולטת
כשאני יושבת מאוחרה באוטו כשאח שלי הקטן יושב מקדימה ואני מתביישת שמישהו שאני מכירה יראה אותי יוצאת מאחורה
אנונימית
להכנס לבד לחנות
שהמורה קוראת לך ללוח-
כשהולכים לרופא ואמא באה איתך בכדי לדבר בשמך
שואל השאלה:
וואי עלה לי עוד משהו,כשאתה ביום הורים ואמא והחונכת מדברות וכל שנייה מסתכלות עליך
אנונימי
כמה מישבצות יש ברחוב
לחצות כביש כשני היחידה שחוצה
אבל אני מתגברת על זה
כשאני צריכה לקרוא או להגיד משהו כשהרבה אנשים מסתכלים עליי
כשמגיע התור שלך בסבב
כשאתה היחיד שלא הבנת את החומר, ואתה צריך להצביע לבד כדי לשאול את המורה.
וההרגשה הטובה זה שאתה אומר שלא הבנת, ומישהו אומר "גם אני, המורה"
להסתכל למישהו בעיניים בזמן שאני מדבר איתו...
אנונימי
כשאנשים לא מדברים איתך ואתה מתחיל להרגיש אשם
להיות בשקט ושהמחשבות אוכלות את הראש
ולא להאמין למה שאנשים מחמיאים לי
אתם עושים לי מינוס על זה^
אז רואים שאתם חסרי ביטחון, אתם צריכים לעבוד על הביטחון שלכם אני עבדתי על הביטחון שלי קשה וכל אחד צריך לעבוד על הביטחון הפנימי שלו ולא הביטחון שלכם מול המראה.
ותלמדו לקבל אחרים שכן עבדו על עצמם כי אם אתם לא מכילים ומקבלים יהיה לכם קשה לחשוב בכלל על לקחת השראה או ללמוד מהדרך שהאחר עשה ולהאמין שאתם יכולים. ואם אתם לא מצליחים להעריך את עצמכם ולכבד את עצמכם לא תצליחו לכבד אחרים
שואל השאלה:
וואי לי היה בדיוק יום המאה לפני כמה ימים החלק הקבוצתי לא היה כזה להיט בשבילי חחח
אנונימי
כשהרופא שואל שאלות אז אמא עונה במקומנו
להגיד בשיעור שלא הבנת משהו
שיעור ספורט