11 תשובות
לא הבנתי למה שלא תעלי יצאתן יפה
אני מאוכזב מהנוער בישראל כל פעם מחדש,לא אישי.
זה בקטע אירוני נכון?
ברור שלעלות את זה !
חד משמעית לא
אנונימית
זה סתם ריקוד, מה ההתלבטות פה?
אחותי איזה יפה את ותעלי
את יכולה יותר
אני מאמין בך
אל.
שואל השאלה:
אני עם האדום וזאתי שמימין נואשת לחבר