5 תשובות
(:
קישורים מצורפים:
זו עוד מחשבה שתשכח אחרי כמה שעות
זה בול אני
עכשיו כשאני קוראת את דברייך .
גם , תחושה כזו
מגעילה .
איף
גם , תחושה כזו
מגעילה .
איף
פעם גם אני חשבתי על זה מלא אבל הבנתי שאם אני אחשוב על זה כל הזמן אני לא אהנה מהחיים שיש לי (גם אם הם בלי סיבה) אז אני לא חושבת על זה ופשוט מנסה להוציא את המיטב
אנונימית
באותו הנושא: