4 תשובות
תעשי מה שאת חושבת אם זה הוריד לך אין מה לעשות.
אנונימית
אחותי את אמיתי ????
הוא כלכך דלוק עלייך הוא נסע בישבילך שלוש שעות ברכבת וחיכה לך שעתיים תשארי איתו
הוא כלכך דלוק עלייך הוא נסע בישבילך שלוש שעות ברכבת וחיכה לך שעתיים תשארי איתו
לדעתי זה לא משהו שצריך לפסול עליו אבל אנחנו ממש לא יכולים להגיד לך מה לעשות זה בחירה שלך . כמה את נמשכת אליו וכמה בא לך מערכת יחסים איתו אנחנו לא יכולים לדעת בשבילך
אבל אם את בגלל זה שוקלת לפסול כנראה את לא רוצה אותו ואת מתרצת לעצמך שזאת הסיבה
אבל מאיפה לי אני לא מכירה אותך
אבל אם את בגלל זה שוקלת לפסול כנראה את לא רוצה אותו ואת מתרצת לעצמך שזאת הסיבה
אבל מאיפה לי אני לא מכירה אותך
שואל השאלה:
תקשיבו אני אסביר, אני אוהבת אותו והוא הבן אדם הכי מיוחד שפגשתי בחיים מישהו לא התייחס אליי כמו שהוא מתייחס פשוט בתמונה הוא נראה אחרת אז כזה פתאום טיפה התבאסתי מזה..
זה לא אומר שאני אפסיק לדבר איתו אבל כאילו פשוט זה די בילבל אותי פתאום זה לא אומר שאני לא אוהבת אותו אחרת לא הייתי ממשיכה לדבר איתו גם האופי יותר חשוב לי פשוט רציתי לדעת מה אתם חושבים
תקשיבו אני אסביר, אני אוהבת אותו והוא הבן אדם הכי מיוחד שפגשתי בחיים מישהו לא התייחס אליי כמו שהוא מתייחס פשוט בתמונה הוא נראה אחרת אז כזה פתאום טיפה התבאסתי מזה..
זה לא אומר שאני אפסיק לדבר איתו אבל כאילו פשוט זה די בילבל אותי פתאום זה לא אומר שאני לא אוהבת אותו אחרת לא הייתי ממשיכה לדבר איתו גם האופי יותר חשוב לי פשוט רציתי לדעת מה אתם חושבים
אנונימית
באותו הנושא: