8 תשובות
אני פשוט בוכה מעצבים וזה משחרר אותי קצת
כתיבה!!
שק איגרוף להרביץ לכרית
לשמוע מוזיקת רוק/מטאל ולשיר עם הזמר.ת
שואל השאלה:
אני בן 20 תנו לי משהו הגיוני לעשות
וגם אין לי כרית:((
אנונימי
איגרוף\ריצה\ תצעקי עד שיכאב לך הגרון לכרית
תקשיב תכתוב שיר או סיפור
על הרגשות זה כזה משחרר ברמות ואם באלך סתם לפרוק אצל בן אדם מוזמן לכתוב לי
לצעוק בתוך הכרית
אם אין כרית אז מזרן
אנונימי