3 תשובות
לפנק אותה
פשוט להודות שטעית ולא לתרץ כי אז זה מעצבן.. ולהתנצל בכנות
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני בת וזה חברה הכי טובה שליי
חחח אני בת וזה חברה הכי טובה שליי
אנונימית
באותו הנושא: