5 תשובות
שואל השאלה:
אוף חבר שלי מגזים בהמון דברים..
הוא לא מסכים לי לדבר מילה עם אף אחד
גם בעבודה.. הוא כל דבר רב איתי זה קשה לי
אוף חבר שלי מגזים בהמון דברים..
הוא לא מסכים לי לדבר מילה עם אף אחד
גם בעבודה.. הוא כל דבר רב איתי זה קשה לי
אנונימית
אני חושב שזה לגיטימי להחמיא לבעל חיים, זה לא כאילו תבגדי בו או משהו.
אבל אני מבין את הצד השני, אולי חבר שלך הבין את זה לא נכון? כי הבחור עם הכלב כנראה התחיל איתך.
כדאי שתדברי איתו ותגיעו ביחד למסקנה שתספק את שניכם..
אבל אני מבין את הצד השני, אולי חבר שלך הבין את זה לא נכון? כי הבחור עם הכלב כנראה התחיל איתך.
כדאי שתדברי איתו ותגיעו ביחד למסקנה שתספק את שניכם..
לא בצדק
למה שהוא יכעס עלייך בגלל שאמרת שהכלב שלו יפה?
למה שהוא יכעס עלייך בגלל שאמרת שהכלב שלו יפה?
הוא נטו מגזים.
מי ישמע מה כבר אמרת, את לא היית הבעיה פה.
זה התגובה של המישהו הזה.
מי ישמע מה כבר אמרת, את לא היית הבעיה פה.
זה התגובה של המישהו הזה.
לדעתי הוא ממש לא צריך לייחס לזה חשיבות ואת לא עשית שום דבר רע
באותו הנושא: