3 תשובות
אנחנו לא אובססיביים
זה מה שאנחנו אוהבים לשמוע וזה עולם שלם מעניין ממש!
תגדירי "אובססיביים" (רק ככה אוכל לענות על השאלה)

ואל תגידי שאנחנו אובססיביים כי אנחנו מתעניינים בזה ונהנים לדבר על זה, כי ליטרלי כל פאנדום ככה
אנחנו לא "אובססיביים" זה מה שאנחנו אוהבים לשמוע, זה כמו לשאול מישהו למה הוא אוהב לשמוע מזרחית או רוק זה בדיוק אותו הדבר...