36 תשובות
הם רוצים להראות טוב כנראה
כי היום כולם שופטים אותך לפי מה שאתה לובש, אנחנו חיים בחברה לא נחמדה בכלל, ויש אנשים שאכפת להם מה אחרים חושבים עליהם
כי זה גורם להם להרגיש טוב.
יש כאלה שאוהבים את זה וכיף להם להתארגן ולהסתדר ולהשקיע בעצמם
אני משקיעה כי אני אוהבת את זה, ולא בשביל מה יחשבו עלי או בשביל אנשים.
אם זה לא מפריע לך ואין לך בעיה אם זה אתה לא חייב להשקיע
אם זה לא מפריע לך ואין לך בעיה אם זה אתה לא חייב להשקיע
גם אני ככה, ההורים שלי כל הזמן מעירים לי שאני לובשת רק פיג'מות. אשמתי שזה הבגד היחיד שמעוצב לנוחות?
מצטרפת לשאלה
מצטרפת לשאלה
אני גם לא משקיעה הרבה בלבוש שלי אני הולכת עם הבגדים שנוח לי ללכת איתם גם אני לא מבינה תאובססיה הזו של להשקיע בלבוש עד כדי כך
כי הלבוש זאת דרך מצויינת להביע את עצמך, אני אישית אהבתי מגיל קטן להביע את עצמי בזכות בגדים אבל עם השנים נהיית יותר מדוכא אז אני לרוב לא יוצא מהבית ככ ולא באמת אכפת לי מה אני לובש יותר :)
בגלל זה הרושם שלך וזה הדבר שחושבים עליו כשמסתכלים עליך
אנונימית
זו תוספת ביטחון
כי כשבן אדם משקיע בעצמו ובלבוש שלו ומטפח תעצמו זה נותן מצב רוח כיפי ושל התחדשות ושל אי הזנחה שלו..
זה גם מכניס המון שמחת חיים לפי דעתי
זה גם מכניס המון שמחת חיים לפי דעתי
כי זו דרך טובה לשדר לאנשים מי אתה בלי מילים.
מהסיבה שחשוב להיראות הכי טוב ולטפח את עצמך בצורה המקסימלית שאתה יכל.
כי זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי
תאמת לא אכפת לי מראה או לבוש מי שמעניין אותו זה או שהם פרחות או ערסים או סנובים או סתם לא אוהבים את הלבוש
אני גם סתם זורקת עליי בגדים מהארון לפעמים אני ממש משקיעה ואפילו שמה מסקרה ושפתון
אני גם סתם זורקת עליי בגדים מהארון לפעמים אני ממש משקיעה ואפילו שמה מסקרה ושפתון
בתור מישהי שאובססיבית ללבוש והמראה שלה
אני מסתכלת על עצמי במראה ואני שמחה, אני מרוצה ממה שאני רואה
אני לא אומרת לעצמי "מה אני אלבש היום כדי לגרום לכולם להסתכל עליי?" כי זה פאקינג לא מעניין אותי
יש לי סטייל, אני מאוד אוהבת בגדים, מאוד אוהבת לטפח את עצמי
אני עושה את זה בשביל עצמי, בשביל הכיף שלי, בשביל לאהוב את עצמי יותר
אני מסתכלת על עצמי במראה ואני שמחה, אני מרוצה ממה שאני רואה
אני לא אומרת לעצמי "מה אני אלבש היום כדי לגרום לכולם להסתכל עליי?" כי זה פאקינג לא מעניין אותי
יש לי סטייל, אני מאוד אוהבת בגדים, מאוד אוהבת לטפח את עצמי
אני עושה את זה בשביל עצמי, בשביל הכיף שלי, בשביל לאהוב את עצמי יותר
לבוש יכול להראות על גישה או רגש לפעמים.
אני למשל אני אבחר ללבוש היום צהוב ולהשקיע בלבוש, רוב הסיכויים שיש לי מצב רוח טוב.
יש כאלה שזה גורם להם להרגיש טוב עם עצמם, ויש כאלה שפשוט אכפת להם מהמראה שלהם כי זה גורם להם להרגיש ביטחון
אני למשל אני אבחר ללבוש היום צהוב ולהשקיע בלבוש, רוב הסיכויים שיש לי מצב רוח טוב.
יש כאלה שזה גורם להם להרגיש טוב עם עצמם, ויש כאלה שפשוט אכפת להם מהמראה שלהם כי זה גורם להם להרגיש ביטחון
אני כמוך
כי המסביב שלהם דורש את זה
היום הכל עם ביקורות או שזה פשוט גורם להם להרגיש טוב
היום הכל עם ביקורות או שזה פשוט גורם להם להרגיש טוב
הבגדים בסופו של דבר מוציאים את האופי שלך לבחוץ אז מן הסתם לבגדים תהיה משמעות גדולה יותר
אבל כשאנשים אובססיבים לזה, זה בשביל ההרגשה שלהם עם עצמם והרושם של אחרים עליהם.
אבל כשאנשים אובססיבים לזה, זה בשביל ההרגשה שלהם עם עצמם והרושם של אחרים עליהם.
אני אגיד לך מה, אני לובשת מה שבא לי אבלאני בדרך כלל מתלבשת מעבר למה שצריך כי זה כיף. זה כיף להרגיש יפה ומסודר ומאורגן וזה נותן הרגשה טובה, אני לקחתי את המשפט הזה כסגנון חיים: תתלבשי יפה תרגישי יפה כי זה נכון, זה למה לפני כל אירוע חשוב שקורה אצלי אני מתלבשת הכי הכי יפה שלי
כי הבגדים שלי נותנים לי ביטחון
זה נותן לי ביטחון ואני אוהבת את זה
כי הם מפחדים שישפטו אותם
אני לא אוהבת להשקיע במראה זה לא כזה משנה לי
אני לא אוהבת להשקיע במראה זה לא כזה משנה לי
אני פשוט מרגיש צורך לא מוסבר
זה דרך מעולה להביע את עצמך, להרגיש טוב סתם ככה, להשקיע בעצמך ובדברים שאתה אוהב...
אז למה לא?
אז למה לא?
אני אוהבת את הסגנון לבוש שלי אני לא מתלבשת כדאי שאנשים יראו אותי וישפטו אותי לפני מראה אני עושה את זה בשביל עצמי
כי זה חשוב תמיד יש ראשם ראשוני ולהמון אנשים יש דעות קדומות בלי להכיר אותך אישית אז מסתכלים על המראה דבר ראשון
אנונימית
אני משקיעה בבגדים ובלבוש שלי כי זה עושה אותי שמחה. כשאני עם אאוטפיט שאני אוהבת, זה משפר את ההרגשה שלי. בכללי אני אוהבת מאוד אופנה ובגדים ואני אוהבת להרגיש מטופחת ועם תכשיטים ובגדים יפים
זה בעיקר בשביל עצמי
זה בעיקר בשביל עצמי
אני אסביר למה כי אני אחת כזאת
קודם כל אני מרגישה מאוד טוב עם עצמי שאני מתלבשת יפה לדעתי ונורא חשוב לי להרגיש טוב עם המראה שלי כי זה משפיע עליי לכל היום, אני גם מרגישה מאוד טוב כשאני מטופחת ונקייה וכו וכו.
דבר שני אני חושבת שזה רושם ראשוני מאוד טוב לאנשים, שרואים אישה שמשקיעה בעצמה ומתלבשת בצורה שהיא נקייה והיא אוהבת את זה, רואים וזה רושם מה זה טוב לדעתי
אז כן ככה גם חונכתי מהבית ואני מאושרת שחונכתי ככה כי אני אוהבת להרגיש טוב עם המראה שלי ועם עצמי ואני אוהבת להרגיש יפה ואולי לחיות בסרט קצת
מקווה שזה ענה לך על השאלה
קודם כל אני מרגישה מאוד טוב עם עצמי שאני מתלבשת יפה לדעתי ונורא חשוב לי להרגיש טוב עם המראה שלי כי זה משפיע עליי לכל היום, אני גם מרגישה מאוד טוב כשאני מטופחת ונקייה וכו וכו.
דבר שני אני חושבת שזה רושם ראשוני מאוד טוב לאנשים, שרואים אישה שמשקיעה בעצמה ומתלבשת בצורה שהיא נקייה והיא אוהבת את זה, רואים וזה רושם מה זה טוב לדעתי
אז כן ככה גם חונכתי מהבית ואני מאושרת שחונכתי ככה כי אני אוהבת להרגיש טוב עם המראה שלי ועם עצמי ואני אוהבת להרגיש יפה ואולי לחיות בסרט קצת
מקווה שזה ענה לך על השאלה
זה נכון, כי אנשים רוצים שיחשבו עליהם דברים ספציפיים (לפי הסוג לבוש)
אם מישהי תלבש חולצת ביס ארוכה וצמודה עם מכנס זה לא יכול להעיד שום דבר.
אך כמובן שאם מישהי תלבש חולצת בטן זה מעיד על רשלנות בבית הספר ולא מכבד את החוקים והערכים התלויים בכך.
לכן בנות עושות זאת רוב הפעמים בכדי לסמן משהו ולספק לסביבה איזשהו מידע על חשבון הלבוש והחוסר ביטחון שלהן לאהוב מבלי להראות, בכדי לספוג הכרויות חדשות או מבטים מהסביבה ובכך לספק את הביטחון שלהן על ידי הסביבה, מבלי לדעת את ערכם. ובכך להבין שלא חייב להראות הכל במיוחד בבית הספר וצניעות באופי שממומש זה דבר מאוד נחמד.
אם מישהי תלבש חולצת ביס ארוכה וצמודה עם מכנס זה לא יכול להעיד שום דבר.
אך כמובן שאם מישהי תלבש חולצת בטן זה מעיד על רשלנות בבית הספר ולא מכבד את החוקים והערכים התלויים בכך.
לכן בנות עושות זאת רוב הפעמים בכדי לסמן משהו ולספק לסביבה איזשהו מידע על חשבון הלבוש והחוסר ביטחון שלהן לאהוב מבלי להראות, בכדי לספוג הכרויות חדשות או מבטים מהסביבה ובכך לספק את הביטחון שלהן על ידי הסביבה, מבלי לדעת את ערכם. ובכך להבין שלא חייב להראות הכל במיוחד בבית הספר וצניעות באופי שממומש זה דבר מאוד נחמד.
כי זה נותן ביטחון וגורם להרגשה טובה
שמע אני גם לא מבין אני בדיוק כמוך.
האמת שאני בדרך כלל אוהבת את זה. יש ימים שאין לי כוחות להשקיע ואני שמה איזה סוודר גדול ויוצאת, ויש ימים שיש לי מוטיבציה והשראה לכל מיני דברים שאני יכולה ללבוש וזה ממש כיף ונותן תחושה טובה
אובססיה זה לרוב דבר לא טוב, אבל אין שום דבר רע בלטפח את עצמך בשביל להרגיש טוב עם איך שאתה נראה. כן, זה עושה לי מצב רוח טוב להסתכל במראה ולראות מישהי מטופחת עם בגדים יפים וסטייל. הבגדים יכולים להגיד הרבה על האופי של הבן אדם, זו עוד דרך לבטא את עצמך.
כתבת בסוף "מי שבטוח בעצמו יבוא איך שהוא מרגיש", אז זו בדיוק האומנות שבאופנה- אתה יכול לשקף את הרגשות שלך דרך הבגדים שאתה לובש, בלי להגיד מילה.
כתבת בסוף "מי שבטוח בעצמו יבוא איך שהוא מרגיש", אז זו בדיוק האומנות שבאופנה- אתה יכול לשקף את הרגשות שלך דרך הבגדים שאתה לובש, בלי להגיד מילה.
אנשים אוהבים להשקיע ולהראות טוב זה נותן הרגשה טובה^
אנונימית
באותו הנושא: