10 תשובות
לא יודעת זה מעניין לדעת חוץ מזה
אני חושבת שצריכים להתעסק במה שאת אוהבת לשמוע ולא מה שאחרים סוף
אני חושבת שצריכים להתעסק במה שאת אוהבת לשמוע ולא מה שאחרים סוף
אנונימית
שואל השאלה:
כן גם אני חושבת ככה
כן גם אני חושבת ככה
אנונימית
כי הם חסרי חיים.
כמו שיש ששונאים את נועה קירל
למה השאלה הזאת נפוצה מאוד לאחרונה???
ולשאלה, רובם סתם מטרילים, או רוצים תשומת לב.
ולשאלה, רובם סתם מטרילים, או רוצים תשומת לב.
הם מקנאים שהקוריאנים מצליחים ככה בעולם כשהישראלים שלהם או הרוקסטים הזקנים שלהם לא.. הקנאה שורפת מה שניקרא ;)
בגדול כי זה המעט שהם יכולים לעשות בשביל למחות על ההתדרדרות המוזיקלית בימינו, הם יודעים שהם לא יכולים לחולל שינוי ולמחוק קיי פופ, זאת הדרך שלהם להביע כעס שהמוזיקה כבר לא איכותית כמו פעם והכל עוסק סביב פופ..ולא רק קייפופ, כל סוג של פופ ומילים ריקות מתוכן.
אנונימית
זה כמו ששונאים את נועה קירל, זה אותו דבר.
אנונימית
כי יש אנשים שבמקרה שלהם זה כמו תחביב לרדת על אחרים
כי הם חסרי חיים
באותו הנושא: